понедельник, 2 января 2012 г.

Так називають невеликі ресурси

Так називають невеликі ресурси, що містять звичайно не більше пари десятків сторінок. Виготовлення таких сайтів є дуже популярним - адже виготовлення сайтів візиток недорого. Гідність таких сатов в тому, що виготовлення візиток робиться досить швидко. Однак помилкою було б ставитися до їх виготовлення недостатньо ретельно. Такий сайт - ваша візитна картка, і від того яким саме було його виготовлення, залежить враження відвідувачів про саму вашої компанії. Максимальна увага при виготовленні треба звертати на дизайн, який може бути тільки професійним. Якісне виготовлення сайтів візиток гарантовано забезпечує потік потенційних клієнтів.
Виготовлення корпоративного сайту
Виготовлення корпоративного сайту суттєво складніше завдання, ніж виготовлення сайту-візитки. Проблема виготовлення і, відповідно, складність пов'язані і з великим обсягом ресурсу, і зі складною структурою сайту, і з тим, що при виготовленні для управління контентом застосовують досить складну систему CMS. Виготовлення корпоративних сайтів дуже популярне, тому для їх масового виготовлення розроблені типові CMS, що робить процес виготовлення ресурсу за складністю сумірним з виготовленням звичайного сайту візитки.
Виготовлення сайтів інтернет-магазинів
Популярність подібного роду торгівлі зростає в геометричній прогресії, тому зростає і попит на виготовлення сайтів інтернет-магазинів. Проблема виготовлення таких ресурсів не тільки в тому, що сайти магазинів вкрай громіздкі. Справа в тому, що при виготовленні сайтів до них доводиться підключати різні автоматичні платіжні системи. Це дуже ускладнює роботу, тому що для того, щоб сайт працював ефективно, при виготовленні сайтів доводиться вирішувати серйозні технічні, завдання.
Гарні виконавці завжди намагаються робити відмінні сайти, успішно вирішують завдання клієнтів.
Ми ставимося до категорії хороших виконавців, тому зазвичай замовлення на виготовлення сайту в нашій компанії складається з наступних етапів:
1. Попередні переговори і постановка задачі
Тут все зрозуміло - ви телефонуєте (або пишіть), ми ставимо вам багато-багато питань.
Цей етап дуже важливий, оскільки фактично визначає, що повинне вийти на виході, тобто при завершенні проекту.
Результат: оформлене технічне завдання на розробку.
2. Планування та аналіз
Планується хід розробки, строки, контрольні точки. Розподіляти завдання.
Результат: підписання договору і початок розробки.
3. Розробка
Так би мовити, робочий хід проекту. Власне, процес виготовлення сайту - розробка дизайну, проектування структури БД, програмування і т.п.
Результат: внесення коректив, готова до тестування версія.
4. Тестування
Пошук і виправлення помилок, неточностей. Доопрацювання дрібних деталей, підгонка і налагодження.
Результат етапу: внесення виправлень, повністю готовий до екплуатаціі проект.
Здача, приймання робіт.
Разом з замовником ми звіряємо готовий проект, перевіряємо працездатність проекту.
Результат: Здача сайту клієнта.
Скільки коштує сайт?
Ціна на розробку сайту безпосередньо залежить від технічного завдання, тобто від того, що потрібно вам, шановний замовник. Ми просто не можемо вам сказати вартість робіт, поки ви не розповісте, чого хочете від майбутнього сайту.
Фактори, що впливають на вартість
необхідна функціональність (обсяг робіт та складність програмування)
вимоги по дизайну (кількість варіантів дизайну, обсяги доробок)
терміновість (чим швидше - тим дорожче)
Для нас дуже важливо не просто зробити сайт, але зробити відмінний сайт. Ми завжди працюємо на результат. Чи не обессудьте, але це багато разів виправдовує себе надалі, коли сайт починає приносити прибуток.

SEO-аудит - це аналіз сайту на предмет його положення в пошукових запитах на провідних пошукових системах інтернету. Метою аналізу і послуги в цілому є вивчення тематичного сегмента пошуку з позицій конкуренції в ньому, вивчення сайтів конкурентів, вироблення напрямків просування даного сайту з урахуванням конкуренції в сегменті.

Пошукова оптимізація - процес коректування HTML-коду, текстового наповнення (контенту), структури сайту, контроль зовнішніх факторів для відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку в пошукових системах по певних запитах користувачів. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів перейде на нього з пошукових систем.

Комментариев нет:

Отправить комментарий